Agenda
Het volgende organisatie-overleg van de Evangelische Alliantie Vlaanderen gaat door op dinsdagavond 1 december. via ZOOM.
Dit keer zal er ruim de gelegenheid zijn voor het delen van info vanuit de organisaties – het zal dus zeker geen eenrichtingsverkeer worden. In dit overleg willen we ook verder gaan met de discussie die op gang kwam tijdens de Algemene Vergadering, namelijk over de aanpassing van de structuur van de alliantie. In de AV werden een aantal voorstellen gedaan, en het was duidelijk dat de ideeën nog verder uitgewerkt moesten worden. Hetzelfde geldt voor de aanpassing van de lidgelden.
Een ander agendapunt is het mandateren van de bestuursleden vanuit de organisaties. Bij de denominaties is dat vrij duidelijk, aangezien men daar iedereen al een afvaardiging stuurt. Voor de organisaties moet ook een manier gevonden worden waardoor elk lid dat bij de EAV is aangesloten ook vertegenwoordigd kan worden in het bestuur.
De vergadering zal worden afgesloten met een rondvraag en met het afspreken van een volgende datum.
Om deel te nemen, klik op deze link.